ייצור אביזרי אינסטלציה

פתרונות אינסטלציה: ייצור אביזרי אינסטלציה – מומחיות, שירות ואחריות

כולנו מכירים את הקושי במציאת חלפים או תיקון של אביזרי אינסטלציה וחלקי צנרת לאמבטיה, לכיור או לחדר השירותים- לעיתים קרובות מדובר בחלקים ישנים מאוד שאינם מיוצרים יותר, ושאין שום אפשרות למצוא להם חלפים בארץ. בחברת תכלת המים המתמחה באביזרי אינסטלציה, כלים סניטריים ואביזרי אמבטיה לא רק שניתן למצוא מבחר עצום של אביזרים, חלקים וחלפים, אל גם ניתן להיעזר במומחי החברה שיסיעו לכם  בייעוץ, ייצור אביזרי אינסטלציה תואמים והתקנה והחלפת החלק הישן.

ייצור אביזרי אינסטלציה

ייצור אביזרי אינסטלציה – עם פתרונות אינסטלציה מתקדמים, אין חלק שלא ניתן לייצר

המומחים של חברת תכלת המים יעזרו לכם לפתור כל בעיה ולייצר כל חלק בלוי, שבור או פגום אותו צריך להחליף.

המומחים של החברה יגיעו לביתכם, ייקחו מידות וימליצו על הפתרון המקצועי והטוב ביותר. ניתן לייצר מגוון רחב של אביזרי אינסטלציה כמו רוזטות, כיסויים ופלטות כיסוי, מאריכים שונים לברזים, ראשי מקלחת ואינטרפוץ, ולמעשה כמעט כל חלק ממערכת האינסטלציה והמים בביתכם.

תכלת המים – שירות ואחריות לאורך זמן

אל תבזבזו את זמנכם בחיפושים ברחבי הארץ אחרי חלפים תואמים לחלק הישן שהתקלקל, או בחיפוש אחר חלקי חילוף לאביזרי אינסטלציה שדהו או נשרטו.

פנו עוד היום לחברת תכלת המים עבור פתרונות אינסטלציה מתקדמים, טלפון 03-6033769, המומחים של החברה לא רק יתנו לכם פיתרון זול ויעיל אלא גם ייתנו לכם שירות ואחריות לאורך שנים על מוצרי החברה.

ייצור אביזרי אינסטלציה
ייצור אביזרי אינסטלציה

ייצור אביזרי אינסטלציה

ייצור אביזרי אינסטלציה – שאיפה לשלמות אסתטית, דקורטיבית ומקצועית ייצור אביזרי אינסטלציה – שאיפה לשלמות אסתטית, דקורטיבית ומקצועית פתרונות אינסטלציה "תכלת המים" מתמחה בתחום ייצור אביזרי אינסטלציה  ופתרונות אביזרי אינסטלציה

קרא עוד »
תכלת המים תמונה לדף הבית
יש תקלה בניאגרה שלך?

לחצו על הכפתור פתיחת קריאת שירות, ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי כדי לתת לך הצעת מחיר ולפתוח קריאת שירות!

לוגו תכלת המים

מרכז שירות ארצי עבור תיקון ניאגרות סמויות – מורשים מטעם החברות והיבואנים.

תיקון ניאגרה סמויה – רק עם המקצוענים של תכלת המים!

כפורצי דרך בתחום ומעצבי דעת קהל מחדש, אנו מחויבים לשירות ברמה הגבוהה ביותר ומתחייבים לחווית השירות הטובה ביותר בענף.

יש נזילות בניאגרה?
אל תשברו את הקיר לחינם! חייגו עכשיו וניתן לכם ייעוץ מקצועי ללא עלות.

אנו בתכלת המים חתומים באמנת השירות לצרכן ומתחייבים לשירות הוגן והגון כלפי לקוחותינו, אנו מתחייבים להשתמש בחלקי חילוף מקוריים בלבד ולתת שנת אחריות לכל תיקון או התקנה המתבצעת על ידי צוות הטכנאים שלנו. ניתן לפנות אלינו בשאלות לווטסאפ מספר 050-655-5003 ופתיחת קריאות שירות במספר 03-6033769